Veelgestelde vragen

FAQ – Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen over ons Klantportaal.

Algemeen

Ik weet mijn wachtwoord niet meer, hoe vraag ik een nieuwe aan?

Ga naar Inloggen. Naast de login button zie je de optie Wachtwoord vergeten. U komt nu op de pagina terecht waar u het wachtwoord kunt laten resetten (uw nieuwe wachtwoord ontvangt u per e-mail). Controleer voor de zekerheid ook uw spam box. Let op: het e-mailadres dat u hier invult moet gelijk zijn aan de gebruikersnaam waar u mee inlogt.

Cursussen

Hoe vind ik een cursus?

Ga naar cursussen, hier kan kunt u direct een bepaalde cursus opzoeken door de naam in te voeren in het zoekveld.

Ik kan een bepaalde cursus niet vinden. Wat moet ik nu doen?

Indien u na het zoeken de cursus toch niet heeft kunnen vinden, kan het zijn dat deze cursus op dit moment niet aangeboden wordt.

Hoe kan ik mij inschrijven voor een cursus?

Zoek de desbetreffende cursus op en klik op de aanmeldknop. Klik nogmaals op de knop 'Inschrijven' rechts bovenaan de pagina. Log in, maak een account aan of schrijf je in zonder account en vul je gegevens in.

Waar kan ik zien op welke cursus ik ingeschreven ben?

Om dit te kunnen zien is het noodzakelijk dat u bent ingelogd. Indien dat zo is kunt u na het aanklikken van het menu Start aan de rechterkant van het scherm naar ” Mijn Cursussen”. Hier worden alle cursussen getoond waar u zich voor ingeschreven heeft.

Ik heb een vergissing gemaakt en wil mezelf uitschrijven voor een cursus, is dat ook via de website mogelijk?

Uitschrijven voor een cursus is op dit moment online niet mogelijk. Hiervoor moet u per email of telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 088 - 0075 000

Wat kan ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 088 - 0075 000